d15dc664c427ebf007e39873387c900fe1a60354

Μύθος Myth Guzheng Jade Face Little Yanran 神话 玉面小嫣然 - 中文 Κινέζικα Ελληνικά 希腊语 Zhōng wén Xī là yǔ Chinese-Greek

Σάββατο 18 Ιουλίου 2020

Μύθος Myth Guzheng Jade Face Little Yanran 神话 玉面小嫣然

Μύθος Myth Guzheng Jade Face Little Yanran 神话  玉面小嫣然




 Το συγκρότημα Guzheng Pipa "Μυθολογία". Ο δάσκαλος Pipa είναι δάσκαλος Guzheng που έχει βαθιά επιρροή σε μένα.
Το κύριο όργανο της είναι το Guzheng.
Για να συνεργαστώ με την απόδοσή μου, επέλεξα τον Pipa.
Αυτό είναι το βίντεο της πρώτης μου σόλο συναυλίας στο Pingdingshan στην πατρίδα μου τον Απρίλιο του 2014.
Αυτό είναι ένα απόσπασμα της συναυλίας μου το 2014 που πραγματοποιήθηκε στην πατρίδα μου Pingdingshan, Henan.
Σε αυτήν την παράσταση, συνόδευα με έναν αγαπημένο μου δάσκαλο Guzheng που με είχε τεράστιο αντίκτυπο στο ταξίδι μου στο Guzheng.
Έπαιζε Pipa ( κινεζικό μουσικό όργανο) και έπαιζα Guzheng.


古筝琵琶合奏《神话》,琵琶老师是对我影响很深刻的一位古筝老师,她的主乐器是古筝,为了配合我演出选了琵琶。这是2014年4月,我在家乡平顶山开的首场个人音乐会的录像。

This is a clip of my 2014 concert held in my hometown Pingdingshan, Henan. In this performance, I was co-performing with a beloved Guzheng teacher of mine who has had a huge impact on me on my Guzheng journey. She was playing Pipa (a Chinese musical instrument) and I was playing Guzheng.

♫ 古筝演奏者 玉面小嫣然 梦想是有玩不尽的乐器
♫ 感谢宝宝们来我的YouTube频道 欢迎订阅频道呀
♫ 部分谱子会发在微博 https://www.weibo.com/yumianxiaoyanran

♫ My name pronunced in Mandarin: 'Yu Mian Xiao Yan Ran'
♫ Weibo: https://www.weibo.com/yumianxiaoyanran

#玉面小嫣然 #YuMianXiaoYanRan #GuzhengCover

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου